Je krijgt een vlijmscherpe SWOT op de zes pijlers voor een krachtige marktpositie. Dit breng ik in kaart als een heatmap: waar zit je goed en waar kan het krachtiger. Inclusief toepasbaar advies, zodat je gericht actie kunt ondernemen.

Voor vakspecialisten in IT & business met minimaal een half tot één miljoen euro omzet.

Compleet

Je krijgt concrete inzichten over je product/markt fit. Ik beoordeel vanuit de ogen van jouw klant en laat je zien welke kansen je daar laat liggen.

Overzichtelijk

Ik geef je op 1 A4’tje hoe jij scoort op de zes pijlers van een krachtige marktpositie. Geen gepuzzel, geen vage abstracties, maar een concrete SWOT.

Waardevol

Van vage adviezen wordt niemand beter. Ik laat je zien wat je moet doen om je A-klanten te activeren. Kun je zo met je team uitvoeren.

Knallen met die copy

Jij moet 100% zeker weten dat je teksten precies de juiste klanten kwalificeren. 

Geen ruis. Geen vaagheid.

Daarvoor moet je copy aansluiten bij de conversatie die plaats vindt in het hoofd van jouw ideale klant.

Dat is het hele spel van een positioneren: woorden kiezen die 100% kloppen bij jouw markt.

Het helpt om daar een vers en onafhankelijke set ogen op te krijgen. Om al je blinde vlekken in kaart te brengen.

Kennis is soms een vloek

Bevlogen vakidioten zoals jij hebben één grote valkuil: ze weten veel en ze zitten vuistdiep in hun vak. Dat maakt het soms lastig om keuzes te maken. Je zit er zo diep in dat alles belangrijk lijkt. En helaas slaat dat vaak ook over op je team. 

Het gevolg: je ziet niet helder wat er nodig is. Vanuit de pot kun je het etiket niet lezen. 

Dat is waar ik je bij kan helpen. Ik kijk wel even wat er op jouw pot staat, zodat jij verder kan.

‘Mijn mastermind was binnen een paar dagen vol, nadat Desirée naar mijn salespage had gekeken. Zij weet kraakhelder onder woorden te brengen wat ik denk en voel.’
Jessica van Duren
Spreker & Business Coach
‘Heel fijn dit Desirée.
Een paar spijkers goed op de kop en daar zou het wel eens precies in kunnen zitten.’
Marja den Braber
Workshoptrainer

Uitzoomen, aanscherpen

Jouw klanten moeten een boel keuzes maken in deze rare tijden. Jij, als bevlogen vakidioot, kan ze daar het allerbeste bij helpen. Moeten ze wel jouw pot van de plank kiezen en niet die van je collega’s in de markt. Jouw pot moet dus het precies het juiste etiket hebben zodat precies de juiste klanten jou kiezen.

Uitzoomen is dan de belangrijkste stap. Want daarna kun je aanscherpen.

Ik ben Desirée. Secret Salescopy Sidekick van succesvolle ondernemers.

Klanten schakelen mij in als ze kneitergoeie copy willen die klanten aantrekt die 100% kloppen.

Twintig jaar werkte ik als communicatie-specialist bij reclamebureaus en in grote IT-projecten bij XS4ALL, de Vrije Universiteit en de overheid.

Wat ik daar leerde:

  • abstracte zaken reteconcreet maken
  • doorvragen tot de kern op tafel ligt
  • copy & content maken die tot actie aanzet

‘Desirée [knip, red] verdiept zich in jou en je klant én weet precies naar voren te halen wat er ontbreekt. Ze is eerlijk, doortastend, levert hele goede waarde en is echt een superfijn mens om mee te werken.’
Sabrina Nijs
Dé Sales Mentor voor doortastende ondernemers
‘Ik heb al veel met strategen en coaches samengewerkt, maar de scherpte en aandacht van Desirée maakte ik niet eerder mee. Mijn allereerste webinar had met de eerste aankondiging direct 20 aanmeldingen.’
Marc de Walle
Vind je Droompartner

Wanneer moet je mij hebben?

Als je voelt dat er in jouw positionering ergens iets niet lekker loopt. Er stokt iets.

Je hebt te weinig aanvragen of aanvragen van de verkeerde mensen of ergens lopen je leads vast. Of je website klopt gewoon niet meer bij wie je van binnen bent.

Alleen of met je team kom je niet verder. Hier moet een blik van buitenaf op. Daar ben ik voor.

Ik ‘Sarah Connor’* alle shit uit je positionering.

*) Die BAAS naast the Terminator.

Dit is Sarah Connor. Buddy van the Terminator. Kills bad mojo.

De zes pijlers van converterende salescopy

Op deze zes pijlers beoordeel ik jouw copy & content:

Geloofwaardig? (Menselijk, oprecht, verbonden?)
Onderscheidend? (Uniek? Anders? Leuk?)
Directief? (Call to actions glashelder?)
Veilig? (Garantie, social proof, overtuigend? )
Emotief? (Triggert het mijn verlangen? Mijn pijn?)
Relevant? (Klopt het verhaal bij jouw niche & jouw identiteit?)

Dit vat ik samen in een overzichtelijk document op 1 A4. Inclusief advies.

copy swot screenshot

Simpel en snel: zo werkt het

  1. Aanschaffen
    Via één van de knoppen op deze pagina schaf je ‘m aan (of klik hier!).
  2. Insturen
    Beantwoord de vier vragen die ik je per mail stuur.
  3. Feedback
    Je krijgt een overzichtelijke analyse op zes punten (PDF, 1 pagina) in je mailbox inclusief ultrakorte toelichting in een video. Kan ik je helpen, dan bied ik je mijn hulp aan. Kan ik dat niet, dan verwijs ik je door.
marketing demons scan
Bad copy-mojo. Weg er mee.

‘Desirée helpt mij om de juiste informatie boven tafel te halen, waardoor ik niet alleen ontdek wat belangrijk is voor mij, maar ook voor m’n ideale klant’
Linda Hemmes
Personal Branding fotograaf
‘Desirée is ontzettend krachtig in het mensen hun boodschap laten uiten op een heldere manier. Beter en aantrekkelijker dan dat ze daarvoor konden.
Voorbij het consultancy-gewauwel laat zij je zien hoe je de gids kunt zijn voor de juiste doelgroep’
Joost Parren
Step in Control