Dit is geen sales-call, dit is een Echt Kosteloos Consult over je positionering en messaging. Ik help je superhelder te krijgen wat er nu mis gaat, wat je te fixen hebt en hoe. Aan het einde van het gesprek besluit je of je het samen doet, of zelf.

Snel

Na onze call weet je precies wat je te doen hebt en wat dat oplevert.

Strategisch

Ik kijk hoogover naar wat je wil en hoe je daar het snelste komt.

Simpel

Geen sleazy sales-gedoe. Gewoon 60 minuten lang mijn visie.

Wat gaan we doen?

In de call verkennen we wat je wil de komende jaren. Wat is het doel? Vaak is dat toch: vaker aan tafel bij een specifiek soort klant. Of vacatures eenvoudiger invullen.

Daarna kijken we naar jullie huidige positie: wat werkt? Wat niet? Waar zitten de kansen?

Daartussen zit een compact plan om met jouw merk van huidig naar gewenst te komen. Dat geef ik je.

“Dankzij ons traject heb ik m’n missie en visie gevonden, steeds dichter bij mijn essentie. Ik krijg nu complimenten over m’n website en aanbod: dat die zo helder en onderscheidend is”
Erik van Buuren,
Process Simplicity
‘Heel happy met Desirée. Zij heeft onze waardepropositie glashelder gekregen. We hebben keuzes gemaakt voor onze ideale klant, ons product en we krijgen meer aanvragen van betere klanten.’
Marc Ligthart,
Secwatch

Wie is de expert bij jou in huis?

Communicatie is een vak. En veel IT-bedrijven hebben geen expertise in huis of hebben vooral specifieke expertise. Dan zijn er doelen en dromen, maar die zijn met name gericht op operationeel en tactisch.

Vaak zie je dit aan de website doordat een bedrijf zichzelf niet echt laat zien. Het blijft ‘veilig’: algemeen en abstract, zoals bijna alle concurrenten. Behalve op de pagina’s waar medewerkers aan het woord zijn. Daar zie je de eigenheid. Die is er dus gewoon. Alleen die blijft op de achtergrond.

Da’s nou net wat ideale klanten en sollicitanten op afstand houdt. Zonde!

In zo’n geval helpt het om een strategisch en onafhankelijk advies te krijgen op je positionering en messaging. Being an outsider gives one a unique perspective, immers.

‘Door met Desiree samen te werken, is heel concreet geworden welke woorden bij onze doelgroep de juiste emotie triggeren. Ze vraagt door, luistert goed en spiegelt goed, waardoor je zelf steeds beter weet wat belangrijk is.’
Debby van der Mije,
KbWorks
‘We hebben nu een verhaal dat perfect klopt bij ons en onze klant. Desirée stelt precies de juiste vragen en legt verbanden die je zelf niet legt. Eerder lukte het nooit om onze eigen stem te vinden. Die hebben we nu wel.’
Marian van Olst,
SketchupPlaza

Wanneer moet je mij hebben?

Je hebt gewoon een ronkende business opgezet, een gemotiveerd team en lekkere cashflow.

En nu wordt het tijd om te specialiseren of in ieder geval: te richten.

Je wil gemakkelijker aan tafel komen bij je ideale klant en/of sollicitant. Je droomt er van om minder tijd en resources te besteden aan niet-ideale klanten. Je wil meer bereik, meer impact, misschien een andere markt.

Je weet dat je iets bijzonders doet. Intern voelt iedereen ‘m en je klanten weten dat ook. Nu nog naar buiten…

Dit is Sarah Connor. Buddy van the Terminator. Kills bad mojo.

Ik ben Desirée.

Meer dan twintig jaar werkte ik als communicatie-specialist bij reclamebureaus en in complexe IT-projecten bij XS4ALL, de Vrije Universiteit en de overheid.

Nu help ik bevlogen IT-bedrijven om krachtige keuzes te maken in hun communicatie. Dit levert hen meer aanvragen op van betere klanten.

Ik ben een vragensteller en een onderzoeker, die opbloeit van verbinding. Mijn impact is het grootste bij IT-bedrijven die grootse dromen hebben en daar een sparringpartner voor zoeken die hen liefdevol confronteert.

Simpel en snel: zo werkt het

  1. Inplannen
    Jij plant zelf een kort intake-gesprek in
  2. Intaken
    We checken of we matchen, bovendien stel ik je wat vragen zodat ik me kan voorbereiden op het consult.
  3. Inzichten
    In 60 minuten analyseer ik je huidige messaging, samen met jou. Daarna kies jij of je het samen of alleen wil doen. Kies je voor alleen? Dan deel ik resources met je waarmee je gemakkelijker je doelen haalt.
marketing demons scan
Bad copy-mojo. Weg er mee.

“Desirée helpt mij om de juiste informatie boven tafel te halen, waardoor ik niet alleen ontdek wat belangrijk is voor mij, maar ook voor m’n ideale klant.
Linda Hemmes, Personal Branding fotograaf
“Desirée is ontzettend krachtig in het mensen hun boodschap laten uiten op een heldere manier. Beter en aantrekkelijker dan dat ze daarvoor konden.
Voorbij het consultancy-gewauwel laat zij je zien hoe je de gids kunt zijn voor de juiste doelgroep”
Joost Parren, Step in Control