Killer Salescopy Kit: copy die cash oplevert

In zeven weken graven we je goud uit en vertalen dat naar teksten die doen wat ze moeten doen: sales genereren. Speciaal voor ondernemers met grote ideeën in de dienstensector.

Gestructureerd

Mijn methode geeft je de exacte stappen om teksten te schrijven die converteren. Inclusief canvassen om alles op de juiste plek te zetten.

Vol in de actie

Dit is geen kennisproduct. Je krijgt concrete opdrachten en feedback waarmee je gaat vertalen en implementeren.

Persoonlijk

Je krijgt bij elke stap mijn persoonlijke feedback en aandachtspunten. Jouw salescopy wordt door mij gereviewd.

‘Desirée weet altijd de angel te vinden. Ze stelt de vraag achter de vraag en blijft graven tot de kern boven tafel ligt. Dat doet ze zowel in gesprekken als in geschreven feedback.’
Liesbeth de Korte

desiree

Een krachtige ‘messaging’-strategie neerleggen onder je bedrijf is niet complex:

  1. ken je klant beter dan hij/zij zichzelf
  2. weet welk pijnlijke probleem je oplost
  3. vertaal dat in heldere boodschappen

Vaak zie ik ondernemers bezig met dat laatste. Terwijl punt 1 of 2 de relevantie, helderheid en urgentie van je boodschap maakt of breekt.

Met mijn 20 jaar ervaring als project-communicatiespecialist in de IT weet ik als geen ander hoe het is om strategie & abstractie om te zetten in concreet en helder. Daarbij ben ik een onderzoeker pur sang: ik houd niet van aannames.

Juist nu is het belangrijk om aannames uit je salespages te slopen. Klanten denken nu 100 keer na voordat ze investeren, dus die moet je het gemakkelijk maken. Als zij het niet voelen, trekken ze hun pinpas niet…


Ik wil dat mijn klanten hun pinpas trekken!

Killer Salescopy Kit: Swag. Shizzle. Sell!

Schrijven is schrappen. Communicatie is kiezen. Wat er over blijft, is de essentie en die trekt je klant uit je handen. Dat is wat wij dus gaan doen. In drie simpele stappen:

Stap 1
Alles is er al! Ik help je op de goeie plekken te onderzoeken, kijken en vragen. Zo halen we jouw swag & shizzle naar boven. Whut? Pardon: je superpowers. Jouw onderscheidende goud. Dat wat van jou de ultieme gids maakt voor jouw klanten.

Stap 2
Nu gaan we er de juiste woorden aan geven. Woorden waar jouw leads gretig & hetig van worden (want zo willen we ze hebben). In co-creatie maken we jouw perfect pitch en je USP’s. Die pitch, die laat je horen tijdens de Dragon’s Den die ik organiseer. Met specialisten die hun pappenheimers kennen.

Stap 3
Nu zetten we alles op de juiste plek. Ik geef je de winnende canvassen voor converterende sales-, home- en landingspagina. Je pitch zet je op je profielen en booyaa. Jouw winkeltje is open.

‘Het toffe is dat ik met deze onderzoeksstrategie de woorden naar boven haal die mijn klanten zeggen en waarmee ik een post kon schrijven die je direct drie leads opleverde!’ – Linda Hemmes

Van grote ideeën in je hoofd

Als je al jaren mee draait, heb je boelveel geleerd over online marketing, leiderschap en sales.

Allemaal stukjes van de puzzel die jouw ideale klant in z’n hoofd legt voordat ie z’n pinpas trekt.

Jouw taak is die puzzelstukjes zo concreet en begrijpelijk mogelijk maken.

Die vertaalslag is vaak niet zo makkelijk te maken in je eentje. Je weet zo veel dat het risico is dat je in de onbewust-bekwaam-valkuil vast komt te zitten. Dat creëert ruis in je communicatie en ruis houdt klanten van je weg.

Naar van het scherm spatten

Binnen vier seconden besluit jouw klant ‘JA dit is interessant’ of ‘NEE, ik ga’.

De juiste titel trekt jouw ideale klant je website in. Sust z’n reptielenbrein, maakt ‘m gierend enthousiast over jou en het eindresultaat en leidt ‘m soepeltjes naar de aanvraag- of downloadknop.

Dat is krachtige copy. Concreet, helder, specifiek en hyperrelevant.

Zo’n basis helpt je om ook in pitches en verkoopgesprekken te focussen op de essentie. Dat levert gesprekken én deals op.


Ik wil salespages die converteren

Desiree dus

Hoe werkt het

  • Elke week* korte sitdown met inleiding en opdrachten voor die week
  • Persoonlijke feedback
  • Inclusief 24/7 besloten forum (Teams)
  • Garantie: niet goed, geld terug
  • Inclusief canvassen voor je salescopy
  • Inclusief redactie op je salescopy

Start: 15 juni
Duur: 7 weken (4 juli is een ‘stopweek’)
Samenstelling: kleine groep**
Opzet: virtueel/digitaal (via Teams)

Bonus: Mini Dragon’s Den. Ik organiseer pitch- en businessadviseurs die jouw pitch reviewen en feedbacken

Bonus: Training LinkedIN als Leadsmachine (social selling als een meester)

Investering: 1500 euro

*) behalve in de week van 4 juli, dat is de stopweek
**) Je werkt solo aan opdrachten en krijgt van mij persoonlijk feedback en redactie op je copy

salescopy-kit

Dit levert het op

  1. Perfect Pitch
    De pitch die gesprekken oplevert of strategische introducties bij ideale klanten
  2. Converterende salespagina’s
    Samen herschrijven we je homepage, opt-inpagina en gesprekspagina zodat die 50% meer gesprekken oplevert
  3. USP’s
    Drie concrete onderscheidende superpowers die alleen jij kunt claimen
  4. Persona
    Jij hebt een glashelder beeld van jouw ‘buyer persona’, inclusief koopmotieven
  5. Bonus: Dragon’s Den
    Specialisten kijken naar jouw pitch en geven liefdevol en confronterend feedback die wij samen verwerken
  6. Bonus: LinkedIN als Leadsmachine
    Deze succesvolle training, waarin ik je de basisprincipes van social selling leer, geef ik aan deze groep

Ik wil dat. Hop.

Garantie: niet goed, geld terug

Binnen de eerste 5 dagen voel jij of het in orde is met mijn kennis en leiderschap. Is dat een ‘nee’ voor jou, dan geef je dat aan. Je krijgt dan het volledige bedrag terug.

‘Desirée bevraagt je op de juiste manier en vraagt door totdat de kern boven komt. Wie is mijn klant en wat heeft die nodig?’ – S

Wat betekent: ‘je gaat vol in de actiestand’?

Dat je vooral gaat doen. Ik ga je niet doodgooien met ellenlange lessen. Deze langgerekte workshop is een soort snelkookpan vol met opdrachten, feedback en implementatie. Je gaat op de juiste plekken kijken, vragen stellen en vertalen. Ik help je de juiste vragen te stellen. Wat je vindt, help ik te vertalen en op de juiste plekken neer te zetten.

Hoe gaat die 1 op 1 feedback?

Jij doet de opdrachten waarmee je jouw onderscheidende waarde uitgraaft. Ik kijk mee met wat je vindt en check het. Het is belangrijk dat je onder de waterlijn duikt. Dus ik ben er om te kijken of dat ook lukt. Daarnaast help ik je om de teksten zo aan te scherpen dat je ideale klant zich er in herkent.

En wat als het niet werkt voor mij/m’n branche/m’n aanbod/etc?

Dit is gemaakt voor B2B dienstverleners. Ik ben niet de juiste persoon voor ondersteuning op B2C of bijvoorbeeld een webshop, daar ligt mijn expertise niet. De principes die ik B2B ondernemers leer, zijn universeel. Je vindt ze terug in boeken die een eeuw geleden (ik overdrijf enigszins) geschreven zijn over netwerken, productontwikkeling, relatiemanagement, marketing en sales.

Ik heb al geïnvesteerd in x, y of z en dat werkte niet voor mij. Waarom zou dit wel werken?

Zelf heb ik de eerste jaren van mijn bedrijf 20k geïnvesteerd in kennis & coaching. Sommige briljant, sommige not so much. En eerlijk gezegd: ik werk het liefste met mensen die al eens met anderen hebben gewerkt. Want dan kun je het vergelijken. En dan word je blij van mij. Geen filters, geen gestileerde shit, geen overbodige randzaken.

Ik weet niet of ik er klaar voor ben

Ik ook niet. Maar je bent al ondernemer geworden. Je hebt dus al gekozen voor het pad van uitdagingen, avontuur en groei. Het toegangskaartje voor ‘dingen doen die je nooit eerder hebt gedaan’ heb je dus al :). Nu wordt het tijd om een laserscherpe focus te krijgen op je klant en wat je die aanbiedt, zodat de achtbaan waar je in stapt, helderder voor je wordt.

Maar ik heb nog helemaal geen aanbod!

Dan is dit programma niet geschikt voor je. Het tempo ligt hoog, ik ga er van uit dat je al pagina’s hebt staan die wij gaan optimaliseren.

Ik weet niet of ik geschikt ben

Dit is wat je nodig hebt: je moet goed zijn in je vak. Je moet succeservaringen hebben met klanten. Je moet lef hebben om mensen te bellen. Daarmee heb je alles in huis. Heb je een van die onderdelen niet, dan kan ik je nu (nog) niet helpen.

Hoe zit dat met die garantie?

Als jij binnen de eerste vijf dagen en na het doen van de opdrachten er achter komt dat ik niet ervaren ben of feedback geef waar je niets aan hebt, dan krijg je het geld terug.

Let op: ik geef dus geen geld terug als je de opdrachten niet doet. Want dan is er iets anders aan de hand dat niets te maken heeft met mijn leiderschap of expertise. Ik zie jou groot. Dus geef ik je de opdrachten waarmee je die grootsheid uitgraaft en vertaalt in de juiste teksten.