Snel landingspagina’s, aanmeldpagina’s en opt-inpagina’s schrijven die doen wat ze moeten doen: aanvragen opleveren. Geen gemodder meer, altijd een salespage waar klanten van AAN gaan.

Helder

Nooit meer een salespage met ducttape aan elkaar plakken. Altijd de juiste boodschap op precies de juiste plek.

Beproefd

Dit canvas is samengesteld uit diverse bronnen en uit jarenlange eigen ervaring met werken met klanten en bedrijven.

Herhaalbaar

Voor elke nieuwe salespage gebruik je ‘m opnieuw. Plus: ik blijf ‘m updaten met nieuwe inzichten, dus altijd actueel!

Wat ik steeds opnieuw zie bij mijn klanten, is dat ze hun salespage ‘bonnefooien’:

  • Ze hebben geen heldere structuur
    Waardoor ze steeds opnieuw het wiel uitvinden
  • Ze weten niet welke woorden hun klanten aanzetten tot actie
    Waardoor ze klanten, omzet en impact laten liggen

Het gevolg: ze modelleren hun salespage naar die van hun concurrenten waardoor ze niet optimaal aansluiten bij hun eigen essentie en hun eigen ideale klant. Hun salespage hangt met ducttape aan elkaar. Dat kost klanten, omzet en dus: impact.

Je hebt woorden nodig die verkopen

Jij wil de wereld veranderen met jouw visie. Dat is waarom je ondernemer bent geworden en een aanbod ontwikkelt. Je salespage is als het ware de ultieme, ingekookte versie van jouw visie en verdienmodel. Vertaald naar knoppen waar mensen op klikken.

Woorden die verkopen. Die moet je hebben.  

Dan helpt het niet als je elke keer vanaf een nulpunt begint (met zo’n woest knipperende cursor op een leeg vel papier. Vermoeiend!).

desiree

‘You can’t read the label from within the jar’

Dit is de uitdaging: als bevlogen vakidioot ben je onbewust bekwaam. Je bent zo goed in je vak dat je het niet meer speciaal vindt. Je kunt het etiket niet lezen, als je in de pot zit.

Maar als jij jezelf wil verkopen, dan zul je juist woorden moeten gebruiken waardoor je klant denkt: verrek. Da’s waardevol voor mij.

Een salespage is de ultieme, compacte versie van dát verhaal. Jouw essentie moet daarop overgebracht worden.

Wat niet veel ondernemers weten, is dat daar een eenvoudig systeem voor is. Met de juiste structuur en een slimme aanpak is het helemaal niet moeilijk om op te schrijven wat jouw ideale klant nodig heeft om actie te ondernemen.

Een sterke salespage doet twee dingen: 

1. Zorgen dat de juiste mensen niet anders kunnen dan verder lezen
2. Glashelder maken dat het oplossen van een bepaald probleem goedkoper is dan blijven lijden aan dat probleem

Daarvoor moet je de essentie raken van jouw waarde. En hier gaat het vaak mis. Ondernemers gaan extra woorden toevoegen. Maar meer woorden, dat is niet waar het om gaat. Meer woorden geven ruis. Meer woorden geven twijfel. 

De oplossing hiervoor zit ‘m in goed kijken naar je klant. Naar wat die nodig heeft om te horen. Hier is geen standaard antwoord voor. Jouw klant is uniek. Net als jij, net als jouw aanbod. 

Ik ben Desirée

Ja dat ben ik! En als je de marketing-wereld niet zo goed kent, dan heb je mogelijk gemist dat ik al jaren bevlogen zelfstandigen en bedrijven help om hun oneerlijke voorsprong op de meest simpele en effectieve manier te vertalen naar woorden die verkopen. 

Ik onderzoek al twintig jaar welke woorden precies de juiste mensen in beweging brengen.

Voor jaartrajecten betalen mijn 1 op 1-klanten duizenden euro’s. Alles wat ik daar in leerde, heb ik in dit Salescopy System gestopt. Omdat ik het zonde vind om dit goud alleen te gebruiken voor een exclusief aantal ondernemers.

Als jij dit leest dan ben je waarschijnlijk wel eens vast gelopen op een salespage.
 
Terwijl jij een geweldig aanbod hebt dat het leven van je ideale klant kan veranderen. Maar dan moet je je klant wel overtuigen van het feit dat dat zo is.

Stel je voor dat je nooit meer naar een witte pagina hoeft te staren.
Dat je nooit meer zinnetjes van een ander hoeft te kopiëren.
 
Wat als jij een stap voor stap systeem zou hebben dat jou precies vertelt:

  • Welke woorden jouw ideale klant in het hart raken
  • wat je (vormgever) op welke plek neer moet zetten
  • Hoe je salespages schrijft die mensen tot actie aanzetten?

‘Met zo’n canvas m’n teksten schrijven werkt echt makkelijk’ 

TIJS

Qvada

‘Ik heb het gevoel dat ik met de helikopter steeds lager ben komen hangen. Klaar voor de landing’ 

ERIK

Process Simplicity

‘Je hebt ons hier flink mee uitgedaagd, mooie oefening!’

SVEN & MARC

Masters of Interior Design

Bonussen

salescopysystem

Checklist Converterende Copy (twv 75 euro)

Een goeie salespage zet mensen aan tot actie: dan is ie ‘direct-response’. Met deze checklist kijk je zelf of jouw salespage wel ‘direct-response’ genoeg is. Inclusief keihandige voorbeelden van hoe het niet moet en hoe het wel moet. 

Salespage Roast (twv 175 euro)

Liefdevol edoch confronterend rooster ik jouw gepubliceerde pagina. Mijn superpower is dat ik door de regels heen voel waar jij inhoudt of bluft. Dus dat ga ik je vertellen. Ook laat ik je zien waar je strategische scherpte mist en natuurlijk: waar je me volledig uit het water blaast met je copy!

Start with your why, zeggen ze.

Verbind met je klanten, zeggen ze.

Zorg dat je niet inwisselbaar bent, zeggen ze.

Ja maar HOE DAN?!? Als de inzichten en inspiratie door je hoofd scheuren als op hol geslagen botsauto’s, waar begin je dan?

Hoe vertaal je dat naar de juiste woorden? Die jou helpen je marktpositie te versterken?

Well, hello, dahleenk. Daar heb je mij voor 🙂

Ik heb in de afgelopen 20 jaar een aantal talenten doorontwikkeld:

Dat komt allemaal samen in deze Strategische Salescopy Systeem.

  • chaos in stukken hakken
  • simpele processen ontwikkelen
  • de onderste steen boven halen
  • copy schrijven die rinkelt als een kassa

Hoe het werkt

1. Aanschaffen

Na je betaling krijg je direct toegang tot het Salescopy Canvas, Het System en de Checklist Converterende Copy.

2. Maken

Je pakt het Salescopy Canvas en doorloopt de vragen. Zijn sommige vragen lastig te beantwoorden? Dan duik je in Het Systeem voor verdieping en ideeen om de juiste info boven te krijgen.

3. Checken

In de Checklist Converterende Copy vind je supersimpele en gemakkelijke voorbeelden om je tekst hoog-converterend te maken.

4. Publiceren

Stuur het ingevulde Canvas naar je vormgever en laat die alles op de juiste plek zetten.

5. Indienen

Je gepubliceerde salespage dien je in voor de eerstvolgende salescopy roast en ik geef je nog wat inzichten om ‘m te verbeteren.