De ultieme tool waarmee je slim onderwerpen uit je brein vist waarmee je content maakt die jouw ideale klant alleen bij jou kan krijgen. Scherp, onderscheidend, overtuigend.

Speciaal voor bevlogen vakidioten die geen mèh-marketing willen maken.

Simpel

De tools zijn gemaakt in Google Docs. Jij maakt een kopietje, en je kunt er gewoon in typen. Invullen, finetunen, klaar!

Scherp

Mijn speciale manier van bevragen in dit format helpt jou om via je verbeelding bij jouw unieke en onderscheidende visie te komen.

Diepgaand

Geen snelle, vlakke content meer. Deze tools zijn zo opgezet dat je het goud uit je eigen brein en hart opgraaft en 100% aansluit bij je klant.

Start with your why, zeggen ze.

Verbind met je klanten, zeggen ze.

Zorg dat je niet inwisselbaar bent, zeggen ze.

Ja maar HOE DAN?!? Als de inzichten en inspiratie door je hoofd scheuren als op hol geslagen botsauto’s, waar begin je dan?

Hoe vertaal je dat naar de juiste woorden? Die jou helpen je marktpositie te versterken?

Well, hello, dahleenk. Daar heb je mij voor 🙂

Ik heb in de afgelopen 20 jaar een aantal talenten doorontwikkeld:

  • chaos in stukken hakken
  • simpele processen ontwikkelen
  • de onderste steen boven halen
  • copy schrijven die rinkelt als een kassa

Dat komt allemaal samen in deze Signature Content Kit.

Schud de waarde uit je brein op papier

Je hebt content nodig die dwars door alle ruis heen snijdt. Iets wat jouw klant nergens anders kan krijgen. Alleen bij jou. 

Hiervoor heb je alles al in huis. Maar krijg dat maar eens op papier. Of, als je in een groter bedrijf werkt. Krijg dat maar eens uit het hoofd van je leidinggevende. 

Hier kun je jezelf aardig in saboteren. Als je in de pot zit, kun je het etiket niet lezen, immers. Deze toolkit bevat de methode waarmee ik mijn klanten help om hun visie helder te articuleren. 

‘Wat is jouw visie eigenlijk?’ is NIET de manier. Daar klapt zelfs Ari Gold nog van dicht (ik raad de tv-serie Entourage aan). 

Hoe werkt

  1. Mening uitgraven
    Focus 100% op de waarde die jij naar de tafel brengt. Zonder vast te lopen in je eigen brein.
  2. Ik geef je fijne schrijfprompts zodat jij je brein leeg schudt. Praktisch: invullen en je hebt het raamwerk voor een strategisch stuk content klaar. 

Vol met het vizier op jouw ideale klant. Waardoor je dus slimme content maakt die jouw positionering versterkt. En tegelijkertijd de juiste mensen aantrekt. 

Daarna is het een kwestie van schaven en publiceren. 

Hoe werkt het?

  1. Graaf je unieke goud uit

Met de Scherpe Stelling & Why-Vinder graaf je telkens opnieuw eenvoudig een onderscheidende mening, visie of stelling uit.

2.

Signature Content-canvas
Met dit canvas vertaal je jouw scherpe stelling telkens opnieuw snel naar een overtuigend stuk signature content

Desiree dus