De ultieme toolkit waarmee je een stuk content maakt met stopkwaliteit die jouw ideale klant alleen bij jou kan krijgen.

Speciaal voor bevlogen vakidioten die geen mèh-marketing willen maken en stukken tekst willen publiceren waar zij 100% achter staan.

Simpel

De tools zijn gemaakt in Google Docs. Jij maakt een kopietje, en je kunt er gewoon in typen. Invullen, finetunen, klaar!

Scherp

Mijn speciale manier van bevragen helpt jou om via je verbeelding bij jouw unieke en onderscheidende visie te komen.

Diepgaand

Geen snelle, vlakke content meer. Deze tools zijn zo opgezet dat je door de ruis heen snijdt omdat het klopt bij jou én je ideale klant.

Start with your why, zeggen ze.

Verbind met je klanten, zeggen ze.

Zorg dat je niet inwisselbaar bent, zeggen ze.

Ja maar HOE DAN?!? Als de inzichten en inspiratie door je hoofd scheuren als op hol geslagen botsauto’s, waar begin je dan?

Hoe vertaal je dat naar de juiste woorden? Die jou helpen je marktpositie te versterken?

Well, hello, dahleenk. Daar heb je mij voor 🙂

Ik heb in de afgelopen 20 jaar een aantal talenten doorontwikkeld:

  • chaos in stukken hakken
  • simpele processen ontwikkelen
  • de onderste steen boven halen
  • copy schrijven die rinkelt als een kassa

Dat komt allemaal samen in deze Signature Content Kit.

Stopkwaliteit: iets waar ze voor stoppen

Je hebt content nodig die dwars door alle ruis heen snijdt. Iets wat jouw klant nergens anders kan krijgen. En aangezien we dagelijks worden overvoerd met duizenden reclameboodschappen, moet dat dus stopkwaliteit hebben. Je klant moet langsscheuren en VOL in de remmen.

Hiervoor heb je alles al in huis. Je hebt ervaring, je hebt je eigen stijl, jouw specifieke kernwaarden die door je dienstverlening heen sijpelt. Maar hoe krijg je dat allemaal samen in een stuk content waar dat ook echt allemaal doorheen ademt?

Daar heb ik de Signature Content Kit voor ontwikkeld (die zag je zeker wel aan komen?).

Dit zit er in:

  1. de Ideal Client-checker
    Dit canvas geeft je drie ongewone methoden om boven tafel te krijgen wie jouw ideale klant is en wat hem/haar onder de waterlijn drijft.
  2. Brouw je onkopieerbare Brandvoice
    Niks fijners dan een stijl en toon hebben online die 100% eigen en authentiek is. Geeft zelfvertrouwen en maakt je herkenbaar.
  3. Signature Content Canvas
    Met dit canvas vertaal je jouw gedachtengoed telkens opnieuw snel naar een stuk onderscheidende content.
  4. Ultieme Cheatsheet Killer Titels
    Do’s & don’ts, tips en heel veel voorbeelden. Inclusief formules die je zo kunt kopiëren voor je eigen stuk content.
Desiree dus